יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

חרם על ידיעות אחרונות שהפך עיתון אנטי ציוני - אנא החרימו!

מהבלוג של יורם ירושלמי

ידיעות אחרונות הפך מ"העיתון של המדינה" ל"העיתון של אלמדינה" וצריך לשים לזה סוף!, בבקשה קראו והחרימו.

כבר זמן ארוך שאני תוהה איך עיתון עממי וכלל עממי כמו ידיעות אחרונות הולך ומקצין שמאלה,מכה במשך ימים ובראש חוצות בחיילי צה"ל, מעניק ביטוי עקבי לכתבות המגנות את הצבא והמדינה והופך שופר צבעוני וזועק לכל פגיעה או פגיעה מדומה בפלסטינאי.
.
הדבר בא לידי ביטוי באופן מעלה קבס במיוחד בחודשים האחרונים כשפלסטינים שנפצעו בנעלין נחגגו בכותרות ראשיות בעמוד הבית של ynet על בסיס קבוע, רואיינו וצולמו כמעונים שאין דוגמתם וליד כתבות אלה שורות טקסט בודדות " 30 חיילי צה"ל נפצעו קל בעימות".
היחס והסיקור כלפי המג"ד עומרי בורברג שירה כדור גומי ברגל של פלסטינאי (שטף דם) היה מחליאים.

יש פה משום גניבת דעת מסוכנת אפילו הרבה יותר מבקריאת עיתון כמו "הארץ", ואני קורא הארץ לעיתים ואין לי עניין ושמץ עניין להחרים את העיתון.
מדוע?. כי כולנו יודעים כי הארץ הינו עיתון שמאלני ופרו ערבי ואנו מיטיבים לסנן
את הנקרא בו, אין בנו מחשבה או ספק כי העיתון הזה הוא ציוני או פרו ישראלי באיזה אופן.ההפך,ניתן ללמוד ממנו על הלכי הרוח ההרסניים השורים בארצנו.
אכן, עיתון אשר נותן ביטוי ובמה לסייד קשוע שכתב בגלוי כי הוא שמח שחיילי צה"ל נהרגו במלחמת לבנון השניה ואחר כך מאפשר לו ללעוג למגניו, הוא כה מוקצן ומוחצן בדיעותיו שאין בו מאום מהולכת שולל.

ידיעות אחרונות הוא,לצערי, עיתון שקוראים מרבית האנשים בישראל וכאלה שדיעותיהם ציוניות ולא ערביות בעליל.
מה קורה פה אם כך?.איך עיתון כזה יורה לעצמו ברגל ואיך השתלטו זהבה גלאונים ויריב אופנהיימרים על מערכת העיתון?.

ב"הארץ" ניתן למצא,כמובן מאליו,כתבות רבות עמודים העוסקות בלוחמי פלמ"ח שפגעו בערבים , אבל בעמוד הראשי של ידיעות אחרונות?. העיתון של המדינה???.
סליחה של איזו מדינה בדיוק?. של מדינה שאבדה אחוז מבניה נפל במלחמת השחרור שיהודים שירדו אליה מאוניות הפליטים הלכו בה ישר אל קרבות מותם בידי ערבים?
מתי בפעם האחרונה הופיעה בשער ידיעות אחרונות כתבה על קרוב משפחתי אלדד קישוני שנשחט בידי ערבים במלחמת השחרור?.

והנה היום בבוקר הם מעיזים, אותם עלובי נפש המתחבאים במערכת עיתון אשר נבנה בדם לוחמים אשר טיפה ממנו יקרה מכל כבודם,להכפיש ולהחתים בראש חוצות את קומץ הנערים,הגברים,עלוב המגן שעמד והקים להם מדינה.

לא, לא כולם היו טהורים ושמרו על טוהר הנשק, בכל מלחמה ישנם כאלה ,
אבל כשלמדינת ישראל אוייבים רבים כל כך, כשהיא נלחמת בדעת קהל עולמית עויינת ובו בעת במשברי רוח פנימיים קשים מקשים, לפרסם כתבה כזו הרי
שבין נבזות להרג עצמי, אי אפשר בכלל להחליט.

מה רוצים בידיעות אחרונות להשיג בכתבה מגמתית זו מלבד לפגוע בציונות ובישראל.
הרי על כל מעשה כזה,אם היה, של לוחמינו אפשר להביא אלף ואחד מעשים של ערבים, אז מה מבקשים בידיעות, לטהר את נפשנו ונפש אבותינו כאן ועכשיו?.

אם אתם מאמינים בזה, המשיכו לקרא ידיעות אני מאמין כי העיתון הפך חלק מאותה תופעה, בלתי מוסברת, של הרג המדינה בידי חלק מבניה,עיתון שמאלני קיצוני, מוקצה הרסני ומנותק.

בבקשה, אם אכפת לכם מהמדינה הזאת הפסיקו לקרא ידיעות ואל תקנו את העיתון הזה.
אני יודע שזה קשה ונדמה כי זה לא משנה אם נמשיך לקרא את העיתון, אבל אתם מוכרחים להבין כי החוסן של מדינת ישראל שהעיתון הזה מרשה לעצמו מתוך המערכת הדשנה לחפור בו, אינו מובן מאליו, ומדינת ישראל אינה מובטחת לנו לנצח ועלינו לשמור עליה - לא להכפיש את בוניה ואת עצמנו בעמוד הראשון נוכח עם,צבא ועולם.



ידיעות אחרונות הפך מ"העיתון של המדינה" ל"עיתון של אלמדינה" וצריך לשים לזה סוף!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה