יום רביעי, 5 בנובמבר 2008

חזרנו לעבודה: מבצע עם פרס כספי

זוהי פניה לכל מי שיכול לסייע: נא להעביר הלאה לרשימת התפוצה שלכם.

רקע: כלי התקשורת ובראשם קבוצת ידיעות אחרונות העלו מהלך בתקופה האחרונה במסע ההסתה המתמשך כנגד הציבור הימני והדתי בישראל.

מטרה: מתוך הבנה שחרם צרכנים לא יעזור כיוון שבעצם אלו כלי התקשורת החזקים במדינה נוכל לפגוע בהם רק ע"י הפגיעה במקורות המימון שלהם

השיטה: בכל רבעון נפרסם מיהם 3 המותגים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בכלי התקשורת של קבוצת ידיעות אחרונות ונקרא לציבור הלאומי להימנע מצריכה שלהם, כאשר מנהלי החברות יבינו שהם נפגעים כתוצאה מהבולטות שלהם בפרסום בכלי התקשורת השמאלני ביותר במדינה, הם יצמצמו את היקף ההשקעה בקבוצת ידיעות אחרונות על מנת שלא להופיע בראש הרשימה. דבר זה יצור תגובת שרשרת שתפגע ישירות בכיס של בעלי ידיעות אחרונות.

יכולים להיות למהלך זה תוצאות חיוביות נוספות אולם זו המטרה העיקרית

הפרסום יעשה גם באתר אינטרנט, בתפוצת דוא"ל רחבה ככל שניתן, מודעות בבתי הכנסת ועוד.

בינתיים אני מכריזה על תחרות כותבים לניסוח מאמרים ומודעות המסבירים את הרעיון בצורה קליטה לציבור הרחב. מאמר של עד 150 מילה הכתוב היטב או מודעה מעוצבת יזכו את הכותב/מעצב בפרס של 300 ש"ח. ישירות לחשבון הבנק שלו.

לדוגמא: ברבעון הראשון של 2008 המפרסמים הבולטים בקבוצת ידיעות אחרונות היו:

1. רשת שופרסל הכוללת גם את המותגים "יש" ו"שופרסל ביג"

2. אלקטרה הכוללת את "שקם אלקטריק", "מחסני חשמל" ו"מזגני אלקטרה"

3. סופרפארם


בברכה,

דינה

אשמח לענות לשאלות במייל : yediot2008@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה