יום שישי, 7 בנובמבר 2008

התקשורת הורגת אותנו

יהודים!
בשבועות האחרונים החלה התקשורת במסע הסתה בלתי נסבל נגד הציונות הדתית בכלל וההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון בפרט.
הם קוראים לנו רוצחים, מורדים, מופרעים, מסיתים ועוד.
כל מהדורת חדשות נפתחת בידיעה "חדשותית" נגד המתיישבים.
בכל מדור אקטואליה נכתבים טורים המשמיצים שוב ושוב את הציבור הזה.
בראש רשימת המשמיצים עומדים "קבוצת ידיעות אחרונות" אשר מחזיקה בעיתון "ידיעות אחרונות", באתר החדשות הפופולארי "ynet", מקומונים רבים ועוד, וחברת החדשות המרכזית של ערוץ 2 וערוץ 10.
הגיע הזמן לעצור את ההסתה!
הגיע הזמן לעצור את המימון של כלי תקשורת אלו, רק ככה נוכל לעצור את מסע ההסתה הזה.
מקור המימון העיקרי של כלי התקשורת האלו הוא הפרסום.
כל חברה שמפרסמת בעיתוניהם או באתר האינטרנט שלהם, משלמת ובכך נותנת להם כח ועצמה והמשיך בהשמצה. והמפרסמים הגדולים ביותר הם הממנים הגדולים ביותר של מסע ההסתה הזה.
כדי להפסיק את ההסתה נעצור להם את המימון ממקורות אלו!

ביקשנו מ-16 מתנדבים לרשום באופן קבוע מיהם המפרסמים הבולטים ביותר בעיתון ידיעות אחרונות ובמקומונים שלהם וכן מיהם המפרסמים בשעות החדשות בערוץ 2 ובערוץ 10

שלח/י עכשיו לרשימת התפוצה שלך את הרשימה הבאה

המטרה: ירידה של מספר אחוזים במכירות שתבהיר למנהלי החברות שהפרסום בערוץ 2, בידיעות אחרונות ובערוץ 10 לא משתלם!


אז תמשיכו לקנות, תמשיכו ליהנות, רק עשו זאת אצל מי שלא מממן את ההסתה...
רשימת המפרסמים הגדולים ביותר בכלי התקשורת הללו:
1. ענק המזגנים
2. סופר פארם
3. מרגרינה של חב' מזולה
4. מחסני חשמל
5. חיתולי האגיס
6. דנונה של שטראוס
7. דגני בוקר של תלמה
8. בקבוקי שתיה פריגת
9. אורנג' – טלפונים סלולריים
10. אבקת כביסה אריאל
11. AIG – ביטוחים לרכב
12. 012 – אינטרנט ותקשורת

Http://Yediot.blogspot.com

5 תגובות:

  1. ב"ה.

    מה נראה לכם?
    אני מכירה לצערי מקרוב מידיי את פגמי התקשורת, אבל למה אתם מסתבכים כ"כ וחושבים שזה מה שיעזור?

    אם לא נקנה מהרשתות האלו זה לא מחייב בכלל שזה מה שהם יסיקו ושהמצב ישתנה,
    דברים שכן אפשריים למניעת המצב החמור:
    1. להפסיק לקנות אותם עצמם, להוציא טלוויזיה, ועיתוני-זבל שכאלה מהבתים.
    2.לתבוע את העיתונים והחדשות על הוצאת דיבה!!
    כן! לאסוף תרומות בשביל זה!
    לעבוד על זה בעקשנות עד המילה האחרונה!/ לשלוח מכתבי תיקון על "טעויות".
    3.פתרון לאורך זמן- פשוט להכנס לעיתונות ולתקשורת בראבק!!

    שהשאיפה של כל ילד יהודי תיהיה להיות עורך ראשי בידיעות אחרונות נ ק ו ד ה!!

    רק כך!

    השבמחק
  2. דבר נוסף:
    רשימת "מה לא לקנות" תעבוד יותר טוב אם לצד כל אחד מהמוצרים תכתבו מהם המוצרים המתחרים שלהם.
    כי מבחינה פסיכולוגית, אם אני לא טועה, מה שנרשם כאן נחקק בזיכרון של הקוראים והם דווקא יימשכו למוצרים הללו. אלא אם יירשם מה כן לקנות - כלומר המתחרים שלהם.

    (אני אשמח אם מקור בר-סמכא בענייני שיווק / פסיכולוגיה יתייחס לעניין ויאמר מהי הדרך הטובה ביותר)

    השבמחק
  3. רוצה לציין את הכתב מתנחלים של וואלה!, ג'וש בריינר, שהוא דווקא אובייקטיבי למרות מדיניות האתר. לדעתי מגיע לו כל הכבוד. אינני מכיר אותו אישית אבל ממה שאני שומע הוא עושה עבודה מצויינת ומכבד אותנו.

    השבמחק
  4. יש אתר חדש שפתחו שעוסק בחרם הזה, נראה לי שכדאי לפרסם אותו כאן. כותבתו: http://www.herem.org

    השבמחק